Archiwum ogłoszeń ZM
Wynik postępowania:
SKM_4050151022130800.pdf96.01 KB
Załacznik_nr_1_specyfikacja_techniczna.pdf687.98 KB
Załacznik_nr_2_istotne_postanowienia_umowy.pdf171.32 KB
Załacznik_nr_3_formularz_oferty.doc63 KB
Załacznik_nr_3_1_do_SIWZ.docx93.66 KB
Załacznik_nr_4_oswiadczenie_o_spełnianiu.doc36.5 KB
Załacznik_nr_5_oswiadczenie_o_braku_podstaw.doc33 KB
Załacznik_nr_6_osw_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc36.5 KB
Załacznik_nr_7__Protokoł_zdawczo-odbiorczy_przedmiotu_zamowienia.doc26.5 KB
Załacznik_nr_8_wykaz_usług.doc40 KB
Załacznik_nr_9__zobowiazanie.doc63.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Wybrana oferta:
uslugi-pocztowe-wybor.pdf507.58 KB
Odpowiedzi_do_SIWZ.pdf2.46 MB25/05/2015
Załącznik nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.pdf211.33 KB
Załącznik nr 2 istotne postanowienia umowy.pdf169.41 KB
Załącznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu.doc34 KB
Załącznik nr 4 oswiadczenie o braku podstaw.doc33 KB
Załącznik nr 5 do siwz-osw o przynależnosci do grupy kapitalowej.doc38 KB
Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór zobowiązania innego podmiotu.doc125 KB
Załącznik nr 7 formularz oferty.doc132 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Wynik postępowania:
Usługa wykonania modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych ULC
- dla Zadania A:
System Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
- dla Zadania B:
Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI-ULC) w zakresie:
Modułu Certyfikacji Personelu Lotniczego,
Modułu Egzaminowania Personelu Lotniczego,
Modułu Wydawania Orzeczeń Lotniczo-Lekarskich.
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Informacja o wyborze oferty:
Informacja o wyborze oferty.pdf1.1 MB
Odpowiedzi na pytania Wykonawców zainteresowanych udziałem w przetargu na usługę wdrożenia i utrzymania centralnego systemu wydruku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego nr ULC-BDG-GI-2600-01/15:
Odpowiedzi na pytania Wykonawcow.pdf1.21 MB10/04/2015
====================================
Zmiana ogłoszenia.pdf707.09 KB02/04/2015
Zmiana terminu składania ofert.pdf787.63 KB02/04/2015
=====================================
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf372.41 KB
Załącznik nr 2 Wzór mowy.pdf198.84 KB
Załącznik nr 3 Formularz oferty.doc64.5 KB
Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnianiu.doc35.5 KB
Załącznik nr 5 Oświadczenie o braku podstaw.doc33 KB
Załącznik nr 6 Oświadczenie o przynaleźności do grupy kapitalowej.doc36.5 KB
Załącznik nr 7 Protokół zdawczo-odbiorczy przedmiotu zamowienia.doc26 KB
Załącznik nr 7a Protokół instalacji pojedynczego urządzenia.doc54 KB
Załącznik nr 8 Wykaz usług.doc39 KB
Załącznik nr 9 Zobowiązanie.doc63.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Wynik postępowania
Informacja o wynikach.pdf395.58 KB
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi na pytania.pdf1.87 MB31/03/2015
Zamawiający w treści Załącznika nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy - w pkt 4 dokonał usunięcia zbędnego zapisu ( odwołanie do nieistniejącej tabeli) i zamieszcza właściwą treść załącznika.
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf108.43 KB
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.doc -46.5 KB NOWY!
Załącznik nr 3 wykaz wykonanych usług.doc40 KB
Załącznik nr 4 wzór umowy.pdf112.61 KB
Załącznik nr 5 oświadczenie o spełnianiu.doc35.5 KB
Załącznik nr 6 oświadczenie o braku podstaw.doc32.5 KB
Załącznik nr 7 ośw o przynależności do grupy kapitalowej.doc35.5 KB
Załącznik nr 8 zobowiązanie.doc64 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym. Numer postępowania ULC-BDG-POK/2600-0003/14.
Wynik postępowania
Zmiana ogłoszenia:
Odpowiedzi na pytania:
załącznik nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.pdf156.55 KB
załącznik nr 2 istotne postanowienia umowy.pdf116.22 KB
załącznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu.doc34 KB
załącznik nr 4 oświadczenie o braku podstaw.doc33 KB
załącznik nr 5 do siwz-osw o przynależnosc do grupy kapitalowej.doc36.5 KB
załącznik nr 6 do SIWZ wzór zobowiazania innego podmiotu.doc124.5 KB
załącznik nr 7 formularz oferty.doc132.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Zawiadomienie o wyborze.pdf685.41 KB
===============================================================
pytania i odpowiedzi.pdf2.04 MB
załącznik nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia.pdf205.09 KB
załącznik nr 2 istotne_postanowienia_umowy.pdf165.04 KB
zalacznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu.doc34 KB
zalacznik nr 4 oświadczenie o braku podstaw.doc33.5 KB
zalacznik nr 5 do siwz-osw o przynależności do grupy kapitalowej.doc36.5 KB
zalacznik nr 6 do SIWZ - wzór zobowiazania innego podmiotu.doc124.5 KB
zalacznik nr 7 formularz oferty.doc130 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Nabycie /zakup/ Zestawu minimum 30 różnych (niepowtarzających się) testów umożliwiających sprawdzenie i ocenę umiejętności posługiwania się przez personel lotniczy (piloci i kontrolerzy ruchu lotniczego) językiem angielskim potocznym z elementami frazeologii lotniczej, z uwzględnieniem takich komponentów skali oceny, jak: rozumienie, wymowa, struktury, słownictwo, płynność i interakcja zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ: Formularz opisujący skalę oceny znajomości języka angielskiego wg ICAO wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych na Zamawiającego.
wynik postępowania.pdf834.12 KB
=================
załącznik nr 1 do siwz opis przedmiotu zamówienia.pdf205.48 KB
załącznik nr 2 istotne postanowienia umowy.pdf107.6 KB
załącznik nr 3 formularz oferty.doc47.5 KB
załącznik nr 4 oświadczenie o spełnianiu.doc34.5 KB
załącznik nr 5 oświadczenie o braku podstaw.doc33 KB
załącznik nr 6 do siwz osw o przynaleznosci do grupy kapitalowej.doc37 KB
załącznik nr 7 formularz opisujacy skale oceny znajomości języka angielskiego wg icao.pdf310.71 KB
załącznik nr 8 protokół odbioru przedmiotu zamówienia.doc26 KB
załącznik nr 9 wykaz dostaw.doc39 KB
załącznik nr 10 wykaz dokumentów załączonych do oferty.doc39.5 KB
załącznik nr 11 do siwz lista kontrolna do sprawdzania testu jezykowego.pdf211.09 KB
załącznik nr 12 do siwz wzór zobowiązania innego podmiotu.doc124 KB
załącznik b do opisu przedmiotu zamówienia.pdf1.08 MB
załącznik do istotnych postanowień umowy harmonogram realizacji umowy.pdf107.83 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Wykonanie usługi hotelarskiej i gastronomicznej związanej z organizacją narady standaryzacyjnej pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego w obiekcie leżącym w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego (liczonej wg www.targeo.pl), nr ULC-LOL/2600-0001/14
====
Ogloszenie o zamowieniu.pdf3.73 MB
SIWZ - narada standaryzacyjna.pdf184.06 KB
załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf276.26 KB
załącznik nr 2 Oświadczenie o spelnianiu warunków.doc29.5 KB
załącznik nr 3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc27.5 KB
załącznik nr 4 Formularz ofertowy.doc75 KB
załącznik nr 5 Wzór umowy.pdf249.19 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Wynik postępowania:
SKMBT_C28414031312350.pdf298.52 KB
=========================
ogłoszenie 63384-2014.pdf187.62 KB
załącznik nr 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf427.27 KB
załącznik nr 1a procedura zizl-01.pdf2.15 MB
załącznik nr 2 formularz oferty.doc44.5 KB
załącznik nr 2a wykaz dostaw.doc42 KB
załącznik nr 3 wzór umowy.pdf177.13 KB
załącznik nr 4 oświadczenie o spełnianiu.doc33.5 KB
załącznik nr 5 oświdczenie o braku podstaw.doc32.5 KB
załącznik nr 6 do siwz - ośw o przynależnosci do grupy kapitalowej.doc36.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -