Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Archiwum ogłoszeń ZM

1. Nazwa postępowania:

„Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego przez okres 12 miesięcy”

2. Tryb: przetarg nieograniczony

3. Termin składania ofert: do dnia 20.06.2018 r. do godz. 11:00

4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 15.06.2018 r.

5. Wadium: brak

 

pdfInformacja_o_wyborze-poczta.pdf627.64 KB

 


pdfInformacja_z_otwarcia_ofert.pdf952.82 KB20/06/2018


  

 pdfodpowiedzi_na_pytania_-_poczta.pdf620.86 KB

 


 

pdfOgłoszenie.pdf6.7 MB

pdfSIWZ.PDF658.15 KB

pdfZałacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_umowy.pdf281.59 KB

docZałacznik_nr_2_Formularz_oferty.doc132.5 KB

docZałacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB

docZałacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38.5 KB

pdfZałacznik_nr_5_Istotne_postanowienia_umowy.pdf302.76 KB

docZałacznik_nr_6_zobowiazanie.doc64.5 KB

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu B postępowania przetargowego pt. „Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego”, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-01/2018.

 

pdfInformacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_Zadanie_B.pdf3.06 MB

 


 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu A postępowania przetargowego pt. „Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego”, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-01/2018.

 

pdfInformacja_o_wyborze_oferty_Zad_A.pdf648.56 KB

 


 

pdfInformacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.06 MB


 

1. Nazwa postępowania: Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Zadanie A:

Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);

 

Zadanie B:

Usługa wykonania modyfikacji oraz usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI-ULC)

 

2. Tryb: przetarg nieograniczony

3. Termin składania ofert: do dnia 19.01.2018 r. do godz. 11:00

4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 15.01.2018 r.

5. Wadium: brak

 

pdfOgłoszenie_SEOD-ZSI.PDF9.41 MB

pdfSIWZ_SEOD-ZSI.PDF637.27 KB

pdfZałacznik_nr_1A_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_A.PDF800.19 KB

pdfZałacznik_nr_1B_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_B.PDF446.71 KB

docZałacznik_nr_2A_Formularz_Ofertowy.doc69.5 KB

docZałacznik_nr_2B_Formularz_Ofertowy.doc69 KB

docZałacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48.5 KB

docZałacznik_nr_4_osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc39.5 KB

docZałacznik_nr_5_A_wykaz_usług.doc44 KB

docZałacznik_nr_5_B_wykaz_usług.doc44 KB

pdfZałacznik_nr_6_A_Umowa__Zadanie_A.PDF332.28 KB

pdfZałacznik_nr_6_B_Umowa__Zadanie_B.PDF334.31 KB

docZałacznik_nr_7_zobowiazanie.doc63.5 KB

docZałacznik_nr_8_wykaz_osob.doc36.5 KB

1. Nazwa postępowania: „Na Wykonanie Usługi Modyfikacji Oraz Usługi Wsparcia Dla Systemów Informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego


Zadanie A: Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);

Zadanie B: Usługa wykonania modyfikacji oraz usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI-ULC) w zakresie:

- Modułu Certyfikacji Personelu Lotniczego,

- Modułu Egzaminowania Personelu Lotniczego,

- Modułu Wydawania Orzeczeń Lotniczo-Lekarskich,

- Moduł Statystyk Przewozowych.

2. Tryb: przetarg nieograniczony.

3. Termin składania ofert: do dnia 24.01.2017 r. do godz. 11:00.

4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 19.01.2017 r.

5. Wadium: brak.

 

Informacja o udzieleniu zamówienia 

pdfSEOD-ZSI.pdf2.08 MB


Informacja o wyborze:

pdfInformacja_o_wyborze_.pdf1 MB


Informacja z otwarcia ofert:

pdfSKM_4050170124132501.pdf1.09 MB 


 pdfOdpowiedz_na_pytanie_Wykonawcy.pdf1.04 MB


 

pdfbzp-uzp-gov-pl.pdf668.53 KB

pdfSIWZ_SEOD-ZSI.pdf594.41 KB

pdfZałacznik_nr_1A_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_A.pdf655.43 KB

pdfZałacznik_nr_1B_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_B.pdf347.78 KB

docZałacznik_nr_2A_Formularz_Ofertowy.doc68 KB

docZałacznik_nr_2B_Formularz_Ofertowy.doc68 KB

docZałacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB

pdfzałacznik_nr_4_do_umowy_w_zad.A_projekt_Umowa_powierzenia_do_przet_dan_osobowych.pdf178.78 KB

pdfzałacznik_nr_4_do_umowy_w_zad.B_projekt_Umowa_powierzenia_do_przet_dan_osobowych.pdf178.93 KB

docZałacznik_nr_4_osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38.5 KB

docZałacznik_nr_5_A_wykaz_usług.doc43.5 KB

docZałacznik_nr_5_B_wykaz_usług.doc43.5 KB

pdfZałacznik_nr_6_A_Umowa__Zadanie_A.pdf234.92 KB

pdfZałacznik_nr_6_B_Umowa__Zadanie_B.pdf235.4 KB

docZałacznik_nr_7_zobowiazanie.doc63 KB

docZałacznik_nr_8_wykaz_osob.doc36 KB

 

1. Nazwa postępowania: Świadczenie usługi sprzątania powierzchni biurowych w siedzibie ULC w Warszawie.

2. Tryb: przetarg nieograniczony.

3. Termin składania ofert: do dnia 16.01.2017 r. do godz. 11:00.

4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 09.01.2017 r.

5. Wadium: brak.

 

pdfOgłoszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf1.68 MB


 pdfInformacja_o_wyborze.pdf1.67 MB 


pdfPrzedłuzenie_terminu_zwiazania_oferta.pdf562.68 KB 


pdfInformacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.56 MB


pdfOdpowiedzi_na_pytania_Wykonawcow.pdf4.63 MB12/01/2017

pdfInformacja_z_wizji_lokalnej.pdf482.49 KB12/01/2017

pdfZałacznik_nr_6_Istotne__postanowienia_Umowy.pdf180.99 KB


pdfZmiana_w_dokumentacji.pdf553.05 KB

docZałacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc65.5 KB


pdfWizja_lokalna_w_ULC.pdf490.54 KB 


 

pdfOgłoszenie.pdf6.33 MB

pdfSIWZ_Sprzatanie.pdf590.32 KB

pdfZałacznik_nr_1_OPZ_.pdf128.16 KB

docZałacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc66 KB

docZałacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48.5 KB

docZałacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38 KB

docZałacznik_nr_5_Wykaz_usług.doc43 KB

pdfZałacznik_nr_6_Istotne__postanowienia_Umowy.pdf173.21 KB

docZałacznik_nr_7_Oswiadczenie_Wykonawcy_składane_na_wezwanie_Zamiawiajacego_.doc62.5 KB

docZałacznik_nr_8_Zobowiazanie.doc63 KB

docZałacznik_nr_9_Wykaz_osob.doc36 KB

docZałacznik_nr_10_Oswiadczenie_o_zatrudnieniu_osob_na_umowe_o_prace.doc40.5 KB

docZałacznik_nr_11__Miesieczny_protokoł_odbioru_usługi_sprzatania.doc30 KB

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego rozwiązań bezpieczeństwa sieci oraz zakup nowych licencji dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

pdfSKM_4050151124104600.pdf86.69 KB


 

pdfOgłoszenie.pdf475.69 KB

pdfSIWZ.pdf340.95 KB

pdfZałacznik_nr_1_specyfikacja_techniczna.pdf140.59 KB

pdfZałacznik_nr_2_istotne_postanowienia_umowy.pdf171.76 KB

docZałacznik_nr_3_formularz_oferty.doc62 KB

docZałacznik_nr_4_oświadczenie_o_spełnianiu.doc36 KB

docZałacznik_nr_5_oświadczenie_o_braku_podstaw.doc33 KB

docZałacznik_nr_6_ośw_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc36.5 KB

docZałacznik_nr_7_Protokoł_zdawczo-odbiorczy_przedmiotu_zamowienia.doc26 KB

docZałacznik_nr_8_zobowiazanie.doc63.5 KB