Archiwum ogłoszeń ZM
1. Nazwa postępowania:
„Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego przez okres 12 miesięcy”
2. Tryb: przetarg nieograniczony
3. Termin składania ofert: do dnia 20.06.2018 r. do godz. 11:00
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 15.06.2018 r.
5. Wadium: brak
Informacja_o_wyborze-poczta.pdf627.64 KB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf952.82 KB20/06/2018
odpowiedzi_na_pytania_-_poczta.pdf620.86 KB
Załacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_umowy.pdf281.59 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_oferty.doc132.5 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB
Załacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38.5 KB
Załacznik_nr_5_Istotne_postanowienia_umowy.pdf302.76 KB
Załacznik_nr_6_zobowiazanie.doc64.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu B postępowania przetargowego pt. „Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego”, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-01/2018.
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_Zadanie_B.pdf3.06 MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu A postępowania przetargowego pt. „Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego”, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-01/2018.
Informacja_o_wyborze_oferty_Zad_A.pdf648.56 KB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.06 MB
1. Nazwa postępowania: Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Zadanie A:
Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
Zadanie B:
Usługa wykonania modyfikacji oraz usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI-ULC)
2. Tryb: przetarg nieograniczony
3. Termin składania ofert: do dnia 19.01.2018 r. do godz. 11:00
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 15.01.2018 r.
5. Wadium: brak
Ogłoszenie_SEOD-ZSI.PDF9.41 MB
Załacznik_nr_1A_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_A.PDF800.19 KB
Załacznik_nr_1B_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_B.PDF446.71 KB
Załacznik_nr_2A_Formularz_Ofertowy.doc69.5 KB
Załacznik_nr_2B_Formularz_Ofertowy.doc69 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48.5 KB
Załacznik_nr_4_osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc39.5 KB
Załacznik_nr_5_A_wykaz_usług.doc44 KB
Załacznik_nr_5_B_wykaz_usług.doc44 KB
Załacznik_nr_6_A_Umowa__Zadanie_A.PDF332.28 KB
Załacznik_nr_6_B_Umowa__Zadanie_B.PDF334.31 KB
Załacznik_nr_7_zobowiazanie.doc63.5 KB
Załacznik_nr_8_wykaz_osob.doc36.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Usługa wsparcia informatycznego dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-02/2017
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf1.53 MB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.14 MB
zmiana_ogłoszenia.pdf448.57 KB
Załacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_zamowienia.pdf248.5 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc81.5 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB
Załacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc39 KB
Załacznik_nr_5_Wykaz_usług.doc42 KB
Załacznik_nr_6_Istotne_postanowienia_umowy.pdf353.83 KB
Umowa_powierzenia_przet_dan_osobowych.pdf262.75 KB
Załacznik_do_umowy_przetwarzania_danych_osobowych.pdf121.05 KB
Załacznik_nr_7_Zobowiazanie.doc63.5 KB
Załacznik_nr_8_Wykaz_osob_przewidzianych_do_realizacji_zamowienia.doc37.5 KB
Załacznik_nr_9_Miesieczny_protokoł_zdawczo-odbiorczy.doc47 KB
Załacznik_nr_10_Oswiadczenie_o_zatrudnieniu_osob_na_umowe_o_prace.doc40 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
1. Nazwa postępowania: „Na Wykonanie Usługi Modyfikacji Oraz Usługi Wsparcia Dla Systemów Informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego”
Zadanie A: Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
Zadanie B: Usługa wykonania modyfikacji oraz usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI-ULC) w zakresie:
- Modułu Certyfikacji Personelu Lotniczego,
- Modułu Egzaminowania Personelu Lotniczego,
- Modułu Wydawania Orzeczeń Lotniczo-Lekarskich,
- Moduł Statystyk Przewozowych.
2. Tryb: przetarg nieograniczony.
3. Termin składania ofert: do dnia 24.01.2017 r. do godz. 11:00.
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 19.01.2017 r.
5. Wadium: brak.
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja o wyborze:
Informacja z otwarcia ofert:
SKM_4050170124132501.pdf1.09 MB
Odpowiedz_na_pytanie_Wykonawcy.pdf1.04 MB
Załacznik_nr_1A_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_A.pdf655.43 KB
Załacznik_nr_1B_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_B.pdf347.78 KB
Załacznik_nr_2A_Formularz_Ofertowy.doc68 KB
Załacznik_nr_2B_Formularz_Ofertowy.doc68 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB
załacznik_nr_4_do_umowy_w_zad.A_projekt_Umowa_powierzenia_do_przet_dan_osobowych.pdf178.78 KB
załacznik_nr_4_do_umowy_w_zad.B_projekt_Umowa_powierzenia_do_przet_dan_osobowych.pdf178.93 KB
Załacznik_nr_4_osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38.5 KB
Załacznik_nr_5_A_wykaz_usług.doc43.5 KB
Załacznik_nr_5_B_wykaz_usług.doc43.5 KB
Załacznik_nr_6_A_Umowa__Zadanie_A.pdf234.92 KB
Załacznik_nr_6_B_Umowa__Zadanie_B.pdf235.4 KB
Załacznik_nr_7_zobowiazanie.doc63 KB
Załacznik_nr_8_wykaz_osob.doc36 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
1. Nazwa postępowania: Świadczenie usługi sprzątania powierzchni biurowych w siedzibie ULC w Warszawie.
2. Tryb: przetarg nieograniczony.
3. Termin składania ofert: do dnia 16.01.2017 r. do godz. 11:00.
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 09.01.2017 r.
5. Wadium: brak.
Ogłoszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf1.68 MB
Informacja_o_wyborze.pdf1.67 MB
Przedłuzenie_terminu_zwiazania_oferta.pdf562.68 KB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.56 MB
Odpowiedzi_na_pytania_Wykonawcow.pdf4.63 MB12/01/2017
Informacja_z_wizji_lokalnej.pdf482.49 KB12/01/2017
Załacznik_nr_6_Istotne__postanowienia_Umowy.pdf180.99 KB
Zmiana_w_dokumentacji.pdf553.05 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc65.5 KB
Wizja_lokalna_w_ULC.pdf490.54 KB
Załacznik_nr_1_OPZ_.pdf128.16 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc66 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48.5 KB
Załacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38 KB
Załacznik_nr_5_Wykaz_usług.doc43 KB
Załacznik_nr_6_Istotne__postanowienia_Umowy.pdf173.21 KB
Załacznik_nr_7_Oswiadczenie_Wykonawcy_składane_na_wezwanie_Zamiawiajacego_.doc62.5 KB
Załacznik_nr_8_Zobowiazanie.doc63 KB
Załacznik_nr_9_Wykaz_osob.doc36 KB
Załacznik_nr_10_Oswiadczenie_o_zatrudnieniu_osob_na_umowe_o_prace.doc40.5 KB
Załacznik_nr_11__Miesieczny_protokoł_odbioru_usługi_sprzatania.doc30 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Zawiadomienie o wyborze oferty:
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_-_zszz.pdf141.32 KB
Odpowiedzi na pytania oferentów
SKM_4050160707132800.pdf287.56 KB
Załacznik nr 1 SzOPZ.pdf1.01 MB
Załacznik nr 2 formularz oferty.doc61 KB
Załacznik nr 3 wzór Umowy.pdf186.67 KB
Załacznik nr 3a Umowa powierzenia do przet. dan. osobowych.pdf113.86 KB
Załacznik nr 4 oświadczenie o spełnianiu.doc35 KB
Załacznik nr 5 oświdczenie o braku podstaw.doc33.5 KB
Załacznik nr 6 ośw. o przynależnosci do grupy kapitałowej.docx23.03 KB
Załacznik nr 7 wykaz dostaw usług.doc41 KB
Załacznik nr 8 zobowiazanie.doc64 KB
Załacznik nr 9 Protokół zdawczo-odbiorczy przedmiotu zamówienia.doc29.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Unieważnienie postępowania
Uniewaznienie_postepowania.pdf78.39 KB
Odpowiedzi na pytania Wykonawców
Odpowiedzi_na_pytania_Wykonawcow.pdf402.02 KB
Dostawa oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami wraz z dokumentacją oraz z usługą wdrożenia i migracji danych, oraz usługą gwarancji i usługą wsparcia
Załacznik nr 1 SzOPZ.pdf1.04 MB
Załącznik nr 2 Formularz oferty.doc80 KB
Załącznik nr 3 Wzór Umowy.pdf189.48 KB
Załącznik nr 3a Umowa powierzenia do przet danych osobowych.pdf113.86 KB
Załącznik nr 4 Oświadczenie o spełnianiu.doc35 KB
Załącznik nr 5 Oświdczenie o braku podstaw.doc33.5 KB
Załącznik nr 6 Ośw o przynaleznosci do grupy kapitalowej.doc37.5 KB
Załącznik nr 7 Wykaz dostaw uslug.doc41 KB
Załącznik nr 8 Zobowiazanie.doc64.5 KB
Załącznik nr 9 Protokol zdawczo-odbiorczy przedmiotu zamowienia.doc29.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Wynik postępowania:
Wynik_postepowania_-_Komputery_All_in_One.pdf80.72 KB
Odpowiedzi na pytania Wykonawców
Odpowiedz_na_pytania_Wykonawcy.pdf247.42 KB
Ogłoszenie_komputery_All_in_One.pdf511.8 KB
Załacznik_nr_1_specyfikacja_techniczna.pdf245.54 KB
Załacznik_nr_2_istotne_postanowienia_umowy.pdf170.33 KB
Załacznik_nr_3_formularz_oferty.doc64 KB
Załacznik_nr_3_1_do_SIWZ.docx34.94 KB
Załacznik_nr_4_oswiadczenie_o_spełnianiu.doc36 KB
Załacznik_nr_5_oswiadczenie_o_braku_podstaw.doc33 KB
Załacznik_nr_6_osw_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc36.5 KB
Załacznik_nr_7_protokoł_zdawczo-odbiorczy_przedmiotu_zamowienia.doc26 KB
Załacznik_nr_8_wykaz_usług.doc39 KB
Załacznik_nr_9_zobowiazanie.doc63.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego rozwiązań bezpieczeństwa sieci oraz zakup nowych licencji dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
SKM_4050151124104600.pdf86.69 KB
Załacznik_nr_1_specyfikacja_techniczna.pdf140.59 KB
Załacznik_nr_2_istotne_postanowienia_umowy.pdf171.76 KB
Załacznik_nr_3_formularz_oferty.doc62 KB
Załacznik_nr_4_oświadczenie_o_spełnianiu.doc36 KB
Załacznik_nr_5_oświadczenie_o_braku_podstaw.doc33 KB
Załacznik_nr_6_ośw_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc36.5 KB
Załacznik_nr_7_Protokoł_zdawczo-odbiorczy_przedmiotu_zamowienia.doc26 KB
Załacznik_nr_8_zobowiazanie.doc63.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Zawiadomienie o wyborze:
Zawiadomienie_o_wyborze.pdf82.09 KB
Odpowiedzi na pytania wykonawców:
SKM_4050151110111200.pdf148.56 KB
SKM_4050151103143900.pdf516.5 KB
Załacznik_nr_1_specyfikacja_techniczna.pdf446.69 KB
Załacznik_nr_2_istotne_postanowienia_umowy.pdf170.14 KB
Załacznik_nr_3_formularz_oferty.doc60 KB
Załacznik_nr_3-1_do_SIWZ.docx32.2 KB
Załacznik_nr_4_oswiadczenie_o_spełnianiu.doc36 KB
Załacznik_nr_5_oswiadczenie_o_braku_podstaw.doc33 KB
Załacznik_nr_6_osw_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc36.5 KB
Załacznik_nr_7__Protokoł_zdawczo-odbiorczy_przedmiotu_zamowienia.doc26.5 KB
Załacznik_nr_8_wykaz_usług.doc39.5 KB
Załacznik_nr_9__zobowiazanie.doc63.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -