Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Koordynatorem ds. przyjmowania zgłoszeń jest pan Paweł Kociel.

Naruszenia należy zgłaszać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do procedury:

1) za pomocą poczty elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

2) listownie na adres Urzędu Lotnictwa Cywilnego – na kopercie należy umieścić dopisek: „SG - zgłoszenie sygnalizacyjne”;

3) osobiście po wcześniejszym umówieniu spotkania z SG.

 

Załączniki:

Zarządzenie

Załącznik 1 - Rejestr zgłoszeń informacji o naruszeniu praw

Załącznik 2 - Wzór formularza zgłoszenia naruszenia praw

Załącznik 3 - Wzór formularza zgłoszenia działań odwetowych

Załącznik 4 - Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Opis Data Zmieniający Porównaj
Dodanie załączników środa, 25 wrzesień 2024 16:21 Administrator