Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Archiwum ogłoszeń ZM

Nr referencyjny: ULC-BDG-GI/2600-07/2019

 Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

pdfInformacja_o_wyb_najk_oferty.pdf254.51 KB

Informacja z otwarcia ofert

pdfInformacja_z_otwarcia_ofert.pdf82.55 KB

 

Odpowiedzi na zapytania wykonawców

pdfOdpowiedzi_na_zapytania_Wykonawcow_20191024.pdf489.03 KB

pdfSpecyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_zmodyfikowany_20191024.pdf1.12 MB 

***

Ogłoszenie zmian do ogłoszenia - przesunięcie terminu składania ofert.

pdfOgłoszenie_nr_540227912_N_2019_z_dnia_24_10_2019.pdf423.7 KB

***

Zmiana ogłoszenia, odpowiedzi na pytania wykonawców

pdfOgłoszenie_nr_540223896_z_dn_20191021.pdf418.14 KB

pdfOdpowiedzi_na_zapytania_Wykonawców_20191021.pdf546.4 KB

pdfSpecyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia-zmodyfikowany_20191021.pdf1.12 MB

 ***

Zmiana ogłoszenia, modyfikacja SIWZ, zał. 4 SIWZ oraz zał.8 SIWZ

docxOgłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_z_dn_2019-10-10_nr_540215167.docx14.31 KB

docxSpecyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_zmodyfikowany_20191010.docx199.26 KB

docxZal_4_SIWZ_Wykaz_osob_skierowanych_do_realizacji_Przedmiotu_Zamowienia_zdocx.docx251.05 KB

docxZal_8_SIWZ_Wzor_umowy_-_zmiana_20191010.docx211.16 KB

 ***

Zmiana ogłoszenia i modyfikacja SIWZ i zał. 3 SIWZ

pdfOgłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf314.82 KB

pdfSpecyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_-_Zmodyfikowany_20191009 - nieaktualny.pdf1.08 MB

docxZal_3_SIWZ_Wykaz_wykonanych_uslug_-_zmodyfikowany_20191009.docx248.64 KB

***

docxogłoszenie_o_zamówieniu.docx 28.56 KB

pdfSpecyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.pdf - nieaktualny1.04 MB

docxZal_1_SIWZ_Formularz_ofertowy.docx252.47 KB

docxZal_1_SOPZ_Wzor_Protokolu_Odbioru_Ilosciowego.docx145.18 KB

docxZal_2_SIWZ_Oswiadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_i_spelnieniu_warunkodocx.docx145.04 KB

docxZal_2_SOPZ_Wzor_Protokolu_Odbioru_Jakosciowego.docx140.19 KB

docxZal_3_SIWZ_Wykaz_wykonanych_uslug.docx - nieaktualny249.72 KB

docxZal_3_SOPZ_Wzor_Protokolu_Przekazania_Produktu.docx140.98 KB

docxZal_4_SIWZ_Wykaz_osob_skierowanych_do_realizacji_Przedmiotu_Zamowienia.docx- nieaktualny250.92 KB

docxZal_4_SOPZ_Wzor_Protokolu_Odbioru_Produktu.docx140.98 KB

docxZal_4_Umowa_Oswiadczenie_o_zachowaniu_poufnosci.docx138.35 KB

docxZal_5_SIWZ_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.docx248.7 KB

docxZal_5_SOPZ_Wzor_Protokolu_Odbioru_Przedmiotu_Zamowienia.docx143.26 KB

docxZal_6_SIWZ_Oswiadczenie_skladane_na_podstawie_art.26_ust.1_ustawy.docx246.05 KB

pdfZal_7_SIWZ_Szczegolowy_Opis_Przedmiotu_Zamowienia.pdf952.38 KB

pdfZal_8_SIWZ_Wzor_umowy - nieaktualny.pdf805.6 KB

Nazwa postępowania: „Budowa, wdrożenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI-ULC”

Tryb postępowania: przetarg nieograniczony powyżej wartości progu unijnego

Termin składania ofert: do dnia 07.10.2019 r. do godz. 12.00

Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 26.08.2019 r.

Wadium: jest wymagane w kwocie 200 000,00 złotych ( dwieście tysięcy)

pdfInformacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

pdfINFORMACJA Z OTWARCIA OFERT837.71 KB

pdfogloszenie_zmian.pdf879.89 KB

pdfSpecyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_po_zmianach_z_dnia_20_09_2019.pdf953.79 KB

pdfPismo_DG_zmiana_SIWZ_20_09.pdf949.02 KB

pdfodp_wykon_19.09.pdf613.54 KB

 pdfzmiana_ogłoszenia_16_09-.pdf72.46 KB

pdfodpowiedzi_na_pytanie_wykonawcy.pdf839.05 KB

***

pdfInformacja o zmianie terminu składania ofert534.32 KB

pdfSpecyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_po_zmianach_z_dnia_06_09_2019.pdf998.9 KB

pdfZal_1_SOPZ_Wymagania_na_System_ZSI-ULC_po_zmianach_z_dnia_06_09_2019.pdf6.63 MB

pdfZal_7_SIWZ_Szczegolowy_Opis_Przedmiotu_Zamowienia_po_zmianach_z_dnia_06_09_2019.pdf2.15 MB

pdfZal_8_SIWZ_Wzor_umowy_po_zmianach_z_dnia_06_09_2019.pdf874.73 KB

***

pdfOdpowiedzi_na_zapytania_Wykonawcow.pdf794.74 KB

pdfogłoszenie109.34 KB

pdfdrugie sprostowanie.pdf72.42 KB

pdfsprostowanie72.58 KB

Dokumentacja przetargowa:

pdfSpecyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.pdf725.03 KB

pdfZal_1A_SOPZ_Materiały_poglądowe_systemu_ACAM.pdf523.07 KB

docxZal_1_SIWZ_Formularz_ofertowy.docx131.94 KB

pdfZal_1_SOPZ_Wymagania_na_System_ZSI-ULC.pdf6.37 MB

pdfZal_2a_SIWZ_JEDZ05_08_2019.pdf388.02 KB

pdfZal_2b_SIWZ_Instrukcja_wypelniania_JEDZ.pdf295.53 KB

pdfZal_2_SOPZ_Koncepcja_Systemu_ZSI-ULC.pdf1.08 MB

pdfZal_3a_SOPZ_Errata_do_dokumentacji_aplikacyjnej_ZSI-ULC.pdf1.97 MB

pdfZal_3b_SOPZ_Zmiany_do_Studium_wykonalnosci.pdf696.17 KB

docxZal_3_SIWZ_Wykaz_wykonanych_uslug.docx132.12 KB

pdfZal_3_SOPZ_Studium_wykonalnosci.pdf3.08 MB

docxZal_4_SIWZ_Wykaz_osob_skierowanych_do_realizacji_Przedmiotu_Zamowienia.docx145.79 KB

docxZal_4_Umowa_Wzor_Protokolu_Przekazania_Produktu.docx126.89 KB

docxZal_5_SIWZ_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.docx129.24 KB

docxZal_5_Umowa_Wzor_Protokolu_Odbioru_Produktu.docx126.57 KB

docxZal_6_SIWZ_Oswiadczenie_skladane_na_podstawie_art.26_ust.1_ustawy.docx126.79 KB

docxZal_6_Umowa_Wzor_Protokolu_Odbioru_Etapu_Zarządczego.docx128.04 KB

pdfZal_7_SIWZ_Szczegolowy_Opis_Przedmiotu_Zamowienia.pdf1.46 MB

docxZal_7_Umowa_Wzor_Protokolu_Odbioru_Przedmiotu_Zamowienia.docx131.67 KB

pdfZal_8_SIWZ_Wzor_umowy.pdf516.79 KB

pdfZal_8_Umowa_Wzor_Umowy_powierzenia_przetwarzania_danych.pdf425.63 KB

docxZal_9_Umowa_Informacja_dla_osob_fizycznych.docx340.71 KB

docxZal_10_Umowa_Oswiadczenie_o_zachowaniu_poufnosci.docx341.78 KB

Nazwa postępowania: Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego przez okres 12 miesięcy

Tryb: przetarg nieograniczony o wartości poniżej progu unijnego,

Termin składania ofert: do dnia 24.062019 r. do godz. 11:00,

Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 18.06.2019 r.

Wadium: nie jest wymagane

 

 pdfwynik_postępowania_poczta.pdf582.89 KB


pdfpoczta_info_z_otwarcia.pdf899.14 KB 


pdfodpowiedzi-na-pytania.pdf1006.88 KB18/06/2019 


pdfogłoszenie_BZP_13.06.pdf14.68 MB

pdfSIWZ.pdf473.43 KB

pdfZałacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_umowy.pdf379.06 KB

docZałacznik_nr_2_Formularz_oferty.doc131 KB

docZałacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB

docZałacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38.5 KB

pdfZałacznik_nr_5_Istotne_postanowienia_umowy__PK.pdf210.62 KB

Nazwa postępowania: Dostawa licencji oprogramowania serwerowego

Tryb: przetarg nieograniczony o wartości poniżej progu unijnego

Termin składania ofert: do dnia 08.11.2018 r. do godz. 11:00

Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 02.11.2018 r.

Wadium: brak

 

pdfInformacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.16 MB08/11/2018

 


 

pdfOgłoszenie.pdf6.79 MB

pdfSIWZ_oprogramowanie_serwerowe.pdf607.8 KB

pdfZałacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_zamowienia.pdf491.35 KB

docZałacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc72.5 KB

docZałacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48.5 KB

docZałacznik_nr_4_osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc39.5 KB

docZałacznik_nr_4__do_Umowy.doc26 KB

pdfZałacznik_nr_5_istotne_postanowienia_umowy.pdf252.99 KB

docZałacznik_nr_5__do_Umowy.doc26 KB

docZałacznik_nr_6_zobowiazanie.doc64 KB

logo

Świadczenie usługi konsultanta zewnętrznego - usługi doradcze Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji projektu pod nazwą „Doskonalenie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI-ULC”, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-02/2018

1. Nazwa postępowania: Świadczenie usługi konsultanta zewnętrznego - usługi doradcze Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji projektu pod nazwą „Doskonalenie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI-ULC”

2. Tryb: przetarg nieograniczony o wartości przekraczającej próg unijny

3. Termin składania ofert: do dnia 17.09.2018 r. do godz. 11:00

4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 27.08.2018 r.

5. Wadium: 30 000 zł

 

                UWAGA Wykonawcy!

Zmiana terminów składania i otwarcia ofert!

 

pdfInformacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.36 MB20/09/2018 


 

pdfZmiana_nr_2_ogłoszenia.pdf590.33 KB11/09/2018

docZal_2_SIWZ_Formularz_Ofertowy_-_zmieniony.doc861 KB11/09/2018

pdfOdpowiedz_nr_3_na_pytania_Wykonawcow_-_Kierownik_Projektu_UE.pdf1.57 MB11/09/2018


 pdfOdpowiedzi_nr_2_na_pytania_Wykonawcow_-_Kierownik_Projektu.pdf1.68 MB10/09/2018


 

 

 pdfZmiana_ogłoszenia.pdf1.24 MB31/08/2018

docZal_7_SIWZ_wykaz_uslug_po_zmianie.doc864 KB31/08/2018

 

pdfOdpowiedz_na_pytania_Wykonawcow_-_Kierownik_Projektu_UE.PDF3.08 MB31/08/2018

 


 

 

pdfOgłoszenie.pdf4.76 MB

pdfSIWZ.pdf891.36 KB

pdfZal_1_SIWZ_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf330.15 KB

docZal_2_SIWZ_Formularz_Ofertowy.doc861 KB

docZal_3_SIWZ_JEDZ.doc182 KB

pdfespd-request.pdf85.39 KB

zipespd-request.zip11.91 KB

docZal_4_SIWZ_zobowiazanie.doc835 KB

pdfZal_5_SIWZ_Istotne_PostanowieniaUmowy.pdf627.94 KB

docZałącznik_3_Umowy.doc805 KB

docxZałącznik_4_Umowy.docx1.06 MB

docxZałącznik_5ab_Umowy_protokol.docx1.07 MB

pdfZałącznik_6_Umowy_wyciąg__z_SIWZ.pdf294.36 KB

pdfZałącznik_8_Umowy_Umowa_powierzenia_danych_osobowych.pdf382.35 KB

docZal_6_SIWZ_grup_kap.doc810 KB

docZal_7_SIWZ_wykaz_uslug.doc846.5 KB

docZal_8_SIWZ_wykaz_osób.doc980 KB

docZal_9_SIWZ_os_RODO.doc804.5 KB

docxZal_10_SIWZ__os__dot_braku_wyroku.docx1.08 MB

docxZal_11_SIWZ_os_dot_braku_orzeczenia.docx1.08 MB

pdfZal_12_SIWZ_Opis_założeń_projektu.pdf1.94 MB

pdfZal_13_SIWZ_Studium_wykonalności.pdf3.08 MB

pdfZal_14_SIWZ_Errata_do_dokumentacji_aplikacyjnej_ZSI-ULC.pdf1.97 MB

pdfZal_15_SIWZ_obowiązki_Wykonawców_dot._RODO.pdf363.44 KB