Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Program Operacyjny Polska Cyfrowa

Urząd Lotnictwa Cywilnego zaprasza wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację projektu „Doskonalenie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI-ULC” przygotowanego w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.2 Cyfryzacja zasobów back-office w administracji rządowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.

Prezentacja odbędzie się w dniu 16 listopada 2017 r. o godzinie 10:00 w Sali nr 2 w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie ul. Flisa 2

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres projekt(at)ulc.gov.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 listopada 2017 r. do godziny 14:00.

pptxDoskonalenie_i_rozbudowa_Zintegrowanego_Systemu_Informatycznego.pptx552.81 KB

ULC zaprasza wszystkich zainteresowanych na publiczną prezentację projektu Doskonalenie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego przygotowanego w odpowiedzi na konkurs na dofinansowanie projektów w ramach Działania 2.2 Cyfryzacja zasobów back-office w administracji rządowej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Prezentacja odbędzię się w dniu 29 grudnia 2016 r. o godzinie 10:00 w sali nr 2 w siedzibie ULC w Warszawie przy ul. Flisa 2.

Osoby zainteresowane udziałem w prezentacji prosimy o przesłanie zgłoszeń drogą elektroniczną w nieprzekraczalnym terminie do 23 grudnia 2016r. na adres projekty(at)ulc.gov.pl