Zamówienia publiczne
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty241.36 KB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf315.36 KB
Wyjasnienia_tresci_SIWZ.pdf160.49 KB
***
ogloszenie_Pn_2019_11-08.pdf449.78 KB
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_20191107_V11.pdf714.95 KB
Zal_1_SIWZ_Formularz_ofertowy_20191107_V11.docx258.28 KB
Zal_2_SIWZ_Oswiadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_V11.docx150.54 KB
Zal_3_SIWZ_Wykaz_wykonanych_uslug_20191107_V11.docx254.29 KB
Zal_3_Umowa_Oswiadczenie_o_zachowaniu_poufnosci_20191107_V11.docx143.15 KB
Zal_4_SIWZ_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_20191107_V11.docx250.12 KB
Zal_5_SIWZ_Oswiadczenie_skladane_na_podstawie_art.26_ust.1_ustawy_20191107_V11.docx249.65 KB
Zal_6_SIWZ_Szczegolowy_Opis_Przedmiotu_Zamowienia_wersja_final_20191107_V11.pdf463.6 KB
Zal_7_SIWZ_Wzor_umowy_-_wersja_uzgodniona_jednolita_20191107_V11.pdf605.03 KB
Zal_8_SIWZ_Protokolu_Odbioru_Przedmiotu_Umowy_20191107_V11.docx149.2 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: Agnieszka Babiak
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: Agnieszka Babiak
Nr referencyjny: ULC-BDG-GI/2600-07/2019
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja_o_wyb_najk_oferty.pdf254.51 KB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf82.55 KB
Odpowiedzi na zapytania wykonawców
Odpowiedzi_na_zapytania_Wykonawcow_20191024.pdf489.03 KB
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_zmodyfikowany_20191024.pdf1.12 MB
***
Ogłoszenie zmian do ogłoszenia - przesunięcie terminu składania ofert.
Ogłoszenie_nr_540227912_N_2019_z_dnia_24_10_2019.pdf423.7 KB
***
Zmiana ogłoszenia, odpowiedzi na pytania wykonawców
Ogłoszenie_nr_540223896_z_dn_20191021.pdf418.14 KB
Odpowiedzi_na_zapytania_Wykonawców_20191021.pdf546.4 KB
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia-zmodyfikowany_20191021.pdf1.12 MB
***
Zmiana ogłoszenia, modyfikacja SIWZ, zał. 4 SIWZ oraz zał.8 SIWZ
Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia_z_dn_2019-10-10_nr_540215167.docx14.31 KB
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_zmodyfikowany_20191010.docx199.26 KB
Zal_4_SIWZ_Wykaz_osob_skierowanych_do_realizacji_Przedmiotu_Zamowienia_zdocx.docx251.05 KB
Zal_8_SIWZ_Wzor_umowy_-_zmiana_20191010.docx211.16 KB
***
Zmiana ogłoszenia i modyfikacja SIWZ i zał. 3 SIWZ
Ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf314.82 KB
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_-_Zmodyfikowany_20191009 - nieaktualny.pdf1.08 MB
Zal_3_SIWZ_Wykaz_wykonanych_uslug_-_zmodyfikowany_20191009.docx248.64 KB
***
ogłoszenie_o_zamówieniu.docx 28.56 KB
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.pdf - nieaktualny1.04 MB
Zal_1_SIWZ_Formularz_ofertowy.docx252.47 KB
Zal_1_SOPZ_Wzor_Protokolu_Odbioru_Ilosciowego.docx145.18 KB
Zal_2_SIWZ_Oswiadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_i_spelnieniu_warunkodocx.docx145.04 KB
Zal_2_SOPZ_Wzor_Protokolu_Odbioru_Jakosciowego.docx140.19 KB
Zal_3_SIWZ_Wykaz_wykonanych_uslug.docx - nieaktualny249.72 KB
Zal_3_SOPZ_Wzor_Protokolu_Przekazania_Produktu.docx140.98 KB
Zal_4_SIWZ_Wykaz_osob_skierowanych_do_realizacji_Przedmiotu_Zamowienia.docx- nieaktualny250.92 KB
Zal_4_SOPZ_Wzor_Protokolu_Odbioru_Produktu.docx140.98 KB
Zal_4_Umowa_Oswiadczenie_o_zachowaniu_poufnosci.docx138.35 KB
Zal_5_SIWZ_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.docx248.7 KB
Zal_5_SOPZ_Wzor_Protokolu_Odbioru_Przedmiotu_Zamowienia.docx143.26 KB
Zal_6_SIWZ_Oswiadczenie_skladane_na_podstawie_art.26_ust.1_ustawy.docx246.05 KB
Zal_7_SIWZ_Szczegolowy_Opis_Przedmiotu_Zamowienia.pdf952.38 KB
Zal_8_SIWZ_Wzor_umowy - nieaktualny.pdf805.6 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: Marta Chylińska
Nazwa postępowania: „Budowa, wdrożenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI-ULC”
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony powyżej wartości progu unijnego
Termin składania ofert: do dnia 07.10.2019 r. do godz. 12.00
Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 26.08.2019 r.
Wadium: jest wymagane w kwocie 200 000,00 złotych ( dwieście tysięcy)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT837.71 KB
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_po_zmianach_z_dnia_20_09_2019.pdf953.79 KB
Pismo_DG_zmiana_SIWZ_20_09.pdf949.02 KB
zmiana_ogłoszenia_16_09-.pdf72.46 KB
odpowiedzi_na_pytanie_wykonawcy.pdf839.05 KB
***
Informacja o zmianie terminu składania ofert534.32 KB
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia_po_zmianach_z_dnia_06_09_2019.pdf998.9 KB
Zal_1_SOPZ_Wymagania_na_System_ZSI-ULC_po_zmianach_z_dnia_06_09_2019.pdf6.63 MB
Zal_7_SIWZ_Szczegolowy_Opis_Przedmiotu_Zamowienia_po_zmianach_z_dnia_06_09_2019.pdf2.15 MB
Zal_8_SIWZ_Wzor_umowy_po_zmianach_z_dnia_06_09_2019.pdf874.73 KB
***
Odpowiedzi_na_zapytania_Wykonawcow.pdf794.74 KB
drugie sprostowanie.pdf72.42 KB
Dokumentacja przetargowa:
Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.pdf725.03 KB
Zal_1A_SOPZ_Materiały_poglądowe_systemu_ACAM.pdf523.07 KB
Zal_1_SIWZ_Formularz_ofertowy.docx131.94 KB
Zal_1_SOPZ_Wymagania_na_System_ZSI-ULC.pdf6.37 MB
Zal_2a_SIWZ_JEDZ05_08_2019.pdf388.02 KB
Zal_2b_SIWZ_Instrukcja_wypelniania_JEDZ.pdf295.53 KB
Zal_2_SOPZ_Koncepcja_Systemu_ZSI-ULC.pdf1.08 MB
Zal_3a_SOPZ_Errata_do_dokumentacji_aplikacyjnej_ZSI-ULC.pdf1.97 MB
Zal_3b_SOPZ_Zmiany_do_Studium_wykonalnosci.pdf696.17 KB
Zal_3_SIWZ_Wykaz_wykonanych_uslug.docx132.12 KB
Zal_3_SOPZ_Studium_wykonalnosci.pdf3.08 MB
Zal_4_SIWZ_Wykaz_osob_skierowanych_do_realizacji_Przedmiotu_Zamowienia.docx145.79 KB
Zal_4_Umowa_Wzor_Protokolu_Przekazania_Produktu.docx126.89 KB
Zal_5_SIWZ_Oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.docx129.24 KB
Zal_5_Umowa_Wzor_Protokolu_Odbioru_Produktu.docx126.57 KB
Zal_6_SIWZ_Oswiadczenie_skladane_na_podstawie_art.26_ust.1_ustawy.docx126.79 KB
Zal_6_Umowa_Wzor_Protokolu_Odbioru_Etapu_Zarządczego.docx128.04 KB
Zal_7_SIWZ_Szczegolowy_Opis_Przedmiotu_Zamowienia.pdf1.46 MB
Zal_7_Umowa_Wzor_Protokolu_Odbioru_Przedmiotu_Zamowienia.docx131.67 KB
Zal_8_SIWZ_Wzor_umowy.pdf516.79 KB
Zal_8_Umowa_Wzor_Umowy_powierzenia_przetwarzania_danych.pdf425.63 KB
Zal_9_Umowa_Informacja_dla_osob_fizycznych.docx340.71 KB
Zal_10_Umowa_Oswiadczenie_o_zachowaniu_poufnosci.docx341.78 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: Marta Chylińska
informacja_o_uniewaznieniu_zapytania_ofertowego.pdf244.38 KB
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf590.99 KB
zapytanie_ofertowe.pdf12.62 MB
Załącznik_nr_1_do_Zapytania_ofertowego_-_Formularz_Oferty_2.0.docx343.68 KB
Załącznik_nr_2_do_Zapytania_ofertowego_-_Wykaz_Usług_2.0.docx344.42 KB
Załącznik_nr_3_do_Zapytania_ofertowego_-_Istotne_Postanowienia_Umowy_2.02.pdf296.03 KB
Załącznik_nr_3b_do_Istotnych_Postanowień_Umowy_-_Protokół_odbioru_końcowego_usługi_2.0.pdf436.37 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: Agnieszka Babiak
Nazwa postępowania: Usługa druku centralnego dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Tryb postępowania: przetarg nieograniczony o wartości poniżej progu unijnego
Termin składania ofert: do dnia 15.07.2019 r. do godz. 11:00
Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 10.07.2019 r.
Wadium: jest wymagane w kwocie 15 000,00 złotych
uniewaznienie-postepowania.pdf134.4 KB
***
odpowiedz-na-pytanie-wykonawcy-2.pdf155.58 KB
***
odpowiedzi-na-pytania-wykonawcow.pdf279.43 KB
***
zalacznik_nr_1-opis_przdmiotu-zamowienia_wersja_AM07.06._.pdf338.34 KB
zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy-_szara_wersja.doc74.5 KB
zalacznik_nr_3-oswiadczenie-wykonawcy.doc48.5 KB
zalacznik_nr_4-osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitalowej.doc39.5 KB
zalacznik_nr_5-wykaz_uslug.doc43.5 KB
zalacznik_nr_6_istot_posta_umwersja_poprGI.pdf318.77 KB
zalacznik_nr_7-zobowiazanie.doc63 KB
zalacznik-nr-8-umowa-powierzenia.pdf304.74 KB
zalacznik_nr_9__protokoł_zdawczo-odbiorczy_przedmiotu_zamowienia.doc26.5 KB
zalacznik_nr_9a__protokol_instalacji_pojedynczego_urzadzenia.doc54 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: Marta Chylińska
Nazwa postępowania: Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego przez okres 12 miesięcy
Tryb: przetarg nieograniczony o wartości poniżej progu unijnego,
Termin składania ofert: do dnia 24.062019 r. do godz. 11:00,
Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 18.06.2019 r.
Wadium: nie jest wymagane
wynik_postępowania_poczta.pdf582.89 KB
poczta_info_z_otwarcia.pdf899.14 KB
odpowiedzi-na-pytania.pdf1006.88 KB18/06/2019
ogłoszenie_BZP_13.06.pdf14.68 MB
Załacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_umowy.pdf379.06 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_oferty.doc131 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB
Załacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38.5 KB
Załacznik_nr_5_Istotne_postanowienia_umowy__PK.pdf210.62 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: Wydział Informatyki MK
Nazwa postępowania: Dostawa licencji oprogramowania serwerowego
Tryb: przetarg nieograniczony o wartości poniżej progu unijnego
Termin składania ofert: do dnia 08.11.2018 r. do godz. 11:00
Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 02.11.2018 r.
Wadium: brak
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.16 MB08/11/2018
SIWZ_oprogramowanie_serwerowe.pdf607.8 KB
Załacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_zamowienia.pdf491.35 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc72.5 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48.5 KB
Załacznik_nr_4_osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc39.5 KB
Załacznik_nr_4__do_Umowy.doc26 KB
Załacznik_nr_5_istotne_postanowienia_umowy.pdf252.99 KB
Załacznik_nr_5__do_Umowy.doc26 KB
Załacznik_nr_6_zobowiazanie.doc64 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Świadczenie usługi konsultanta zewnętrznego - usługi doradcze Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji projektu pod nazwą „Doskonalenie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI-ULC”, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-02/2018
1. Nazwa postępowania: Świadczenie usługi konsultanta zewnętrznego - usługi doradcze Inżyniera Kontraktu w ramach realizacji projektu pod nazwą „Doskonalenie i rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI-ULC”
2. Tryb: przetarg nieograniczony o wartości przekraczającej próg unijny
3. Termin składania ofert: do dnia 17.09.2018 r. do godz. 11:00
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 27.08.2018 r.
5. Wadium: 30 000 zł
UWAGA Wykonawcy!
Zmiana terminów składania i otwarcia ofert!
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.36 MB20/09/2018
Zmiana_nr_2_ogłoszenia.pdf590.33 KB11/09/2018
Zal_2_SIWZ_Formularz_Ofertowy_-_zmieniony.doc861 KB11/09/2018
Odpowiedz_nr_3_na_pytania_Wykonawcow_-_Kierownik_Projektu_UE.pdf1.57 MB11/09/2018
Odpowiedzi_nr_2_na_pytania_Wykonawcow_-_Kierownik_Projektu.pdf1.68 MB10/09/2018
Zmiana_ogłoszenia.pdf1.24 MB31/08/2018
Zal_7_SIWZ_wykaz_uslug_po_zmianie.doc864 KB31/08/2018
Odpowiedz_na_pytania_Wykonawcow_-_Kierownik_Projektu_UE.PDF3.08 MB31/08/2018
Zal_1_SIWZ_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf330.15 KB
Zal_2_SIWZ_Formularz_Ofertowy.doc861 KB
Zal_4_SIWZ_zobowiazanie.doc835 KB
Zal_5_SIWZ_Istotne_PostanowieniaUmowy.pdf627.94 KB
Załącznik_5ab_Umowy_protokol.docx1.07 MB
Załącznik_6_Umowy_wyciąg__z_SIWZ.pdf294.36 KB
Załącznik_8_Umowy_Umowa_powierzenia_danych_osobowych.pdf382.35 KB
Zal_7_SIWZ_wykaz_uslug.doc846.5 KB
Zal_8_SIWZ_wykaz_osób.doc980 KB
Zal_9_SIWZ_os_RODO.doc804.5 KB
Zal_10_SIWZ__os__dot_braku_wyroku.docx1.08 MB
Zal_11_SIWZ_os_dot_braku_orzeczenia.docx1.08 MB
Zal_12_SIWZ_Opis_założeń_projektu.pdf1.94 MB
Zal_13_SIWZ_Studium_wykonalności.pdf3.08 MB
Zal_14_SIWZ_Errata_do_dokumentacji_aplikacyjnej_ZSI-ULC.pdf1.97 MB
Zal_15_SIWZ_obowiązki_Wykonawców_dot._RODO.pdf363.44 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
1. Nazwa postępowania:
„Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego przez okres 12 miesięcy”
2. Tryb: przetarg nieograniczony
3. Termin składania ofert: do dnia 20.06.2018 r. do godz. 11:00
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 15.06.2018 r.
5. Wadium: brak
Informacja_o_wyborze-poczta.pdf627.64 KB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf952.82 KB20/06/2018
odpowiedzi_na_pytania_-_poczta.pdf620.86 KB
Załacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_umowy.pdf281.59 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_oferty.doc132.5 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB
Załacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38.5 KB
Załacznik_nr_5_Istotne_postanowienia_umowy.pdf302.76 KB
Załacznik_nr_6_zobowiazanie.doc64.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -