Zamówienia publiczne
Informacja o unieważnieniu części II postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r.
plik do pobrania762.45 KB
Informacja o wyniku postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r. część I.
plik do pobrania527.1 KB
Informacja o unieważnieniu części IV postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r.
Plik do pobrania719.5 KB
Informacja o wyniku postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r. część II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI.
Ponowna ocena ofert została przeprowadzona z uwagi na fakt, iż wyjaśnienia jednego z Wykonawców wpłynęły do Urzędu Lotnictwa Cywilnego w wymaganym przez Zamawiającego terminie, jednakże nie zostały przekazane Komisji Przetargowej przed wyborem najkorzystniejszej oferty. Mając na uwadze poszanowanie zasad równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji wynikających
z art. 7 ustawy, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Część II - lokalizacja Gdańsk plik do pobrania167.47 KB
Część III - lokalizacja Poznań plik do pobrania179.31 KB
Część IV - lokalizacja Szczecin Goleniów plik do pobrania170.45 KB
Część V - lokalizacja Łódź plik do pobrania189 KB
Część VI - lokalizacja Wrocław plik do pobrania205.21 KB
Część VII - lokalizacja Kraków plik do pobrania204.42 KB
Część VIII - lokalizacja Bielko-Biała plik do pobrania169.95 KB
Część IX - lokalizacja Rzeszów plik do pobrania229.51 KB
Część X - lokalizacja Lublin plik do pobrania204.74 KB
Część XI - lokalizacja Krosno plik do pobrania181.26 KB
Informacja o wyniku postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r. część II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI.
Część II - lokalizacja Gdańsk plik do pobrania916.24 KB
Część III - lokalizacja Poznań plik do pobrania433.19 KB
Część IV - lokalizacja Szczecin Goleniów plik do popbrania931.71 KB
Część V - lokalizacja Łódź plik do pobrania1.2 MB
Część VI - lokalizacja Wrocław plik do pobrania467.91 KB
Część VII - lokalizacja Kraków plik do pobrania464.54 KB
Część VIII - lokalizacja Bielko-Biała plik do pobrania980.63 KB
Część IX - lokalizacja Rzeszów plik do pobrania1.37 MB
Część X - lokalizacja Lublin plik do pobrania461.61 KB
Część XI - lokalizacja Krosno plik do pobrania978.04 KB
Odpowiedzi na nadesłane pytania.pdf273.13 KB
===
Informacja o zmianie ogłoszenia51.35 KB
Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia169.66 KB
Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy136.54 KB
Załącznik nr 3 do SIWZ – Część I postępowania - Warszawa89.5 KB
Załącznik nr 4 do SIWZ – Część II postępowania- Gdańsk83.5 KB
Załącznik nr 5 do SIWZ – Część III postępowania - Poznań83 KB
Załącznik nr 6 do SIWZ – Część IV postępowania – Szczecin - Goleniów82.5 KB
Załącznik nr 7 do SIWZ – Część V postępowania – Łódź83 KB
Załącznik nr 8 do SIWZ – Część VI postępowania – Wrocław83 KB
Załącznik nr 9 do SIWZ – Część VI postępowania – Kraków83.5 KB
Załącznik nr 10 do SIWZ –Część VIII postępowania – Bielsko - Biała82.5 KB
Załącznik nr 11 do SIWZ – Część IX postępowania – Rzeszów83 KB
Załącznik nr 12 do SIWZ – Część X postępowania – Lublin82.5 KB
Załącznik nr 13 do SIWZ – Część XI postępowania – Krosno82.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: Marta Chylińska
Unieważnienie postepowania.pdf630.72 KB
===
Odpowiedź na pytania wykonawcy.pdf953.48 KB
===
Załącznik 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf197.58 KB
Załącznik 2 - umowa.pdf372.74 KB
Appendix 2 to ToR - Agreement.pdf350.93 KB
Załącznik 3 - oferta 2013.doc56 KB
Załącznik 4 Oświadczenie o spełnianiu warunków.doc34 KB
Załącznik 5 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc32.5 KB
Załącznik 6 - skala oceny znajomosci języka.pdf96.55 KB
Załącznik 7 - protokół 2013.doc48.5 KB
Załącznik 8 - wykaz wyk. dost. 2013.doc42.5 KB
Załącznik 9 - rozporzadzenie Prezesa Rady Ministrów.pdf444.06 KB
Załącznik 10 - wykaz dokumentów.pdf85.09 KB
Załącznik 11 - dane kontaktowe Wykonawcy i Zamawiającego.doc32.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Wynik postępowania nr ULC-BDG-GI-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi administracji i rozwoju portalu intranetowego oraz portalu internetowego „latajmybezpiecznie.org” dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
Wynik postepowania ULC-BDG-GI-2600-02-13.pdf707.76 KB
==============
zalacznik 1a szczegolowy opis - zad a.pdf41.67 KB
zalacznik 1b szczegolowy opis - zad b.pdf52.56 KB
zalacznik 2a formularz ofertowy - zad a.doc51.5 KB
załącznik 2b formularz ofertowy - zad b.doc54.5 KB
załącznik 3a wykaz wykonanych usług - zad a.doc40.5 KB
załącznik 3b wykaz wykonanych usług - zad b.doc40 KB
załącznik 4a wzór umowy - zad a.pdf112.39 KB
załącznik 4b wzór umowy - zad b.pdf122.12 KB
załącznik 5a oświadczenie o spełnianiu - zad a.doc33.5 KB
załącznik 5b oświadczenie o spełnianiu - zad b.doc33.5 KB
załącznik 6a oświadczenie o braku podstaw - zad a.doc33 KB
załącznik 6b oświadczenie o braku podstaw - zad b.doc33 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
==========================
Odpowiedzi na pytania wykonawców38.95 KB17/05/2013
==========================
Ogloszenie 187124-2013.pdf113.03 KB
zał. nr 1 - szczegółowy opis zamówienia.pdf35.21 KB
zał. nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków.doc34 KB
zał. nr 3 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc32 KB
zał. nr 4 - formularz ofertowy.doc75.5 KB
zał. nr 5 - wzór umowy.pdf125.29 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Uniewaznienie_postepowania.pdf446.55 KB17/05/2013
=====================
Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i gastronomiczna związana z organizacją narady harmonizacyjnej pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Numer ogłoszenia: 156496 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Lotnictwa Cywilnego , ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5207421, faks 22 5207386.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i gastronomiczna związana z organizacją narady harmonizacyjnej pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i gastronomiczna związana z organizacją narady harmonizacyjnej pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Lotnictwa Cywilnego ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa pok. nr 346.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Lotnictwa Cywilnego ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa, Punkt Obsługi Klienta - Parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik nr 1 szczegółowy opis.pdf53.85 KB
Załącznik nr 2 oświadczenie o spełnianiu warunków.doc34 KB
Załącznik nr 3 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc32 KB
Załącznik nr 4 formularz ofertowy.doc76 KB
Załącznik nr 5 wzór umowy.pdf166.61 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Rozstrzygn
Ogłoszenie 64592 - 2013.pdf112.91 KB
Załacznik 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.pdf124.01 KB
Załacznik 2 Formularz ofertowy.doc48.5 KB
Załacznik nr 2a - wykaz wykonanych usług.doc40 KB
Załacznik nr 3 wzor umowy.pdf122.83 KB
Załacznik nr 4 oświadczenie o spełnianiu.doc33.5 KB
Załacznik nr 5 oświdczenie o braku podstaw.doc33 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Druga zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
plik do pobrania195.5 KB
plik do pobrania1.08 MB
Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
plik do pobrania858.96 KB
plik do pobrania199.5 KB
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
plik do pobrania883.37 KB
SIWZ
plik do pobrania196.24 KB
Załącznik nr 1
plik do pobrania71 KB
Załącznik nr 2
plik do pobrania207 KB
Załącznik nr 3
plik do pobrania33 KB
Załącznik nr 4
plik do pobrania 32 KB
Załącznik nr 5
plik do pobrania75.5 KB
Załącznik nr 6
plik do pobrania106.24 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Zakup ubezpieczenia w zakresie wszystkich ryzyk komunikacyjnych związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdów
Ogłoszenie o zamówieniu
plik do pobrania114.7 KB
Załącznik nr 1 - wykaz pojazdów
plik do pobrania309.92 KB
Załącznik nr 2 - szkodowość
Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków
plik do pobrania85.12 KB
Załącznik nr 4 - oświdczenie o braku podstaw
plik do pobrania83.34 KB
Załącznik nr 5 - wzór umowy
plik do pobrania295.58 KB
Załącznik nr 6 - formularz ofertowy
plik do pobrania181.88 KB
***
Odpowiedzi na pytania oferentów
plik do porania533.61 KB
Załacznik nr 1 - wykaz pojazdów
plik do pobrania25 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę hotelarską i gastronomiczną związaną z organizacją szkolenia teoretycznego dla kadry ULC, przewoźników i portów lotniczych realizującej zadania obronne
plik do pobrania 1.10 Mb
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Treść Ogłoszenia - Usługa hotelarska i gastronomiczna związana z organizacją szkolenia teoretycznego dla Kady ULC, przewoźników i portów lotniczych realizującej zadania obronne
plik do pobrania 145.77 Kb
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę hotelarską i gastronomiczną związaną z organizacją szkolenia teoretycznego dla kadry ULC, przewoźników i portów lotniczych realizującej zadania obronne
plik do pobrania 194.43 Kb
Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia
plik do pobrania 278.96 Kb
Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
plik do pobrania 34.00 Kb
Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia |
plik do pobrania 32.00 Kb
Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz ofertowy
plik do pobrania 74.00 Kb
Załącznik nr 5 do SIWZ- wzór umowy
plik do pobrania 460.11 Kb
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -