Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Zamówienia publiczne

Informacja o unieważnieniu części II postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r.
pdfplik do pobrania762.45 KB

Informacja o wyniku postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r. część I.
pdfplik do pobrania527.1 KB

Informacja o unieważnieniu części IV postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r.
pdfPlik do pobrania719.5 KB

Informacja o wyniku postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r. część II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI.

Ponowna ocena ofert została przeprowadzona z uwagi na fakt, iż wyjaśnienia jednego z Wykonawców wpłynęły do Urzędu Lotnictwa Cywilnego w wymaganym przez Zamawiającego terminie, jednakże nie zostały przekazane Komisji Przetargowej przed wyborem najkorzystniejszej oferty. Mając na uwadze poszanowanie zasad równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji wynikających
z art. 7 ustawy, Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Część II - lokalizacja Gdańsk pdfplik do pobrania167.47 KB
Część III - lokalizacja Poznań pdfplik do pobrania179.31 KB
Część IV - lokalizacja Szczecin Goleniów pdfplik do pobrania170.45 KB
Część V - lokalizacja Łódź pdfplik do pobrania189 KB
Część VI - lokalizacja Wrocław pdfplik do pobrania205.21 KB
Część VII - lokalizacja Kraków pdfplik do pobrania204.42 KB
Część VIII - lokalizacja Bielko-Biała pdfplik do pobrania169.95 KB
Część IX - lokalizacja Rzeszów pdfplik do pobrania229.51 KB
Część X - lokalizacja Lublin pdfplik do pobrania204.74 KB
Część XI - lokalizacja Krosno pdfplik do pobrania181.26 KB

Informacja o wyniku postępowania nr ULC-BDG-GA-2600-02/13 o udzielenie zamówienia publicznego na usługę sprzątania powierzchni użytkowanych przez ULC w 2013, 2014, 2015 i 2016 r. część II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI.

Część II - lokalizacja Gdańsk pdfplik do pobrania916.24 KB
Część III - lokalizacja Poznań pdfplik do pobrania433.19 KB
Część IV - lokalizacja Szczecin Goleniów pdfplik do popbrania931.71 KB
Część V - lokalizacja Łódź pdfplik do pobrania1.2 MB
Część VI - lokalizacja Wrocław pdfplik do pobrania467.91 KB
Część VII - lokalizacja Kraków pdfplik do pobrania464.54 KB
Część VIII - lokalizacja Bielko-Biała pdfplik do pobrania980.63 KB
Część IX - lokalizacja Rzeszów pdfplik do pobrania1.37 MB
Część X - lokalizacja Lublin pdfplik do pobrania461.61 KB
Część XI - lokalizacja Krosno pdfplik do pobrania978.04 KB 

 

pdfOdpowiedzi na nadesłane pytania.pdf273.13 KB

===


pdfOgłoszenie335 KB

pdfInformacja o zmianie ogłoszenia51.35 KB

pdfSIWZ206.95 KB

pdfZałącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia169.66 KB

pdfZałącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy136.54 KB

docZałącznik nr 3 do SIWZ – Część I postępowania - Warszawa89.5 KB

docZałącznik nr 4 do SIWZ – Część II postępowania- Gdańsk83.5 KB

docZałącznik nr 5 do SIWZ – Część III postępowania - Poznań83 KB

docZałącznik nr 6 do SIWZ – Część IV postępowania – Szczecin - Goleniów82.5 KB

docZałącznik nr 7 do SIWZ – Część V postępowania – Łódź83 KB

docZałącznik nr 8 do SIWZ – Część VI postępowania – Wrocław83 KB

docZałącznik nr 9 do SIWZ – Część VI postępowania – Kraków83.5 KB

docZałącznik nr 10 do SIWZ –Część VIII postępowania – Bielsko - Biała82.5 KB

docZałącznik nr 11 do SIWZ – Część IX postępowania – Rzeszów83 KB

docZałącznik nr 12 do SIWZ – Część X postępowania – Lublin82.5 KB

docZałącznik nr 13 do SIWZ – Część XI postępowania – Krosno82.5 KB

pdfUniewaznienie_postepowania.pdf446.55 KB17/05/2013

 

=====================

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i gastronomiczna związana z organizacją narady harmonizacyjnej pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Numer ogłoszenia: 156496 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Lotnictwa Cywilnego , ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5207421, faks 22 5207386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i gastronomiczna związana z organizacją narady harmonizacyjnej pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarska i gastronomiczna związana z organizacją narady harmonizacyjnej pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Lotnictwa Cywilnego ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa pok. nr 346.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Lotnictwa Cywilnego ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa, Punkt Obsługi Klienta - Parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

pdfSIWZ.pdf475.98 KB

pdfZałącznik nr 1 szczegółowy opis.pdf53.85 KB

docZałącznik nr 2 oświadczenie o spełnianiu warunków.doc34 KB

docZałącznik nr 3 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc32 KB

docZałącznik nr 4 formularz ofertowy.doc76 KB

pdfZałącznik nr 5 wzór umowy.pdf166.61 KB

Rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego

pdfplik do pobrania704.05 KB

 

Druga zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
docplik do pobrania195.5 KB
pdfplik do pobrania1.08 MB

Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
pdfplik do pobrania858.96 KB

docplik do pobrania199.5 KB

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
pdfplik do pobrania883.37 KB

SIWZ
pdfplik do pobrania196.24 KB

Załącznik nr 1
docplik do pobrania71 KB

Załącznik nr 2
docplik do pobrania207 KB

Załącznik nr 3
docplik do pobrania33 KB

Załącznik nr 4
docplik do pobrania 32 KB

Załącznik nr 5
docplik do pobrania75.5 KB

Załącznik nr 6
pdfplik do pobrania106.24 KB

 

Zakup ubezpieczenia w zakresie wszystkich ryzyk komunikacyjnych związanych z posiadaniem i użytkowaniem pojazdów

Ogłoszenie o zamówieniu
pdfplik do pobrania114.7 KB

SIWZ
pdfplik do pobrania225.27 KB

Załącznik nr 1 - wykaz pojazdów
pdfplik do pobrania309.92 KB

Załącznik nr 2 - szkodowość

pdfplik do pobrania1.14 MB

Załącznik nr 3  - oświadczenie o spełnianiu warunków
pdfplik do pobrania85.12 KB

Załącznik nr 4 - oświdczenie o braku podstaw 
pdfplik do pobrania83.34 KB

Załącznik nr 5 -  wzór umowy  
pdfplik do pobrania295.58 KB

Załącznik nr 6 - formularz ofertowy  
pdfplik do pobrania181.88 KB

***

Odpowiedzi na pytania oferentów
pdfplik do porania533.61 KB

Załacznik nr 1 - wykaz pojazdów
xlsplik do pobrania25 KB 

Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę hotelarską i gastronomiczną związaną z organizacją szkolenia teoretycznego dla kadry ULC, przewoźników i portów lotniczych realizującej zadania obronne
pdf plik do pobrania 1.10 Mb

Treść Ogłoszenia - Usługa hotelarska i gastronomiczna związana z organizacją szkolenia teoretycznego dla Kady ULC, przewoźników i portów lotniczych realizującej zadania obronne
pdf plik do pobrania 145.77 Kb

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę hotelarską i gastronomiczną związaną z organizacją szkolenia teoretycznego dla kadry ULC, przewoźników i portów lotniczych realizującej zadania obronne
pdf plik do pobrania 194.43 Kb

Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia
pdf plik do pobrania 278.96 Kb

Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
doc plik do pobrania 34.00 Kb

Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia |
doc plik do pobrania 32.00 Kb

Załącznik nr 4 do SIWZ – Formularz ofertowy
doc plik do pobrania 74.00 Kb

Załącznik nr 5 do SIWZ- wzór umowy
pdf plik do pobrania 460.11 Kb