Zamówienia publiczne
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu B postępowania przetargowego pt. „Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego”, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-01/2018.
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_Zadanie_B.pdf3.06 MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w Zadaniu A postępowania przetargowego pt. „Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego”, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-01/2018.
Informacja_o_wyborze_oferty_Zad_A.pdf648.56 KB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.06 MB
1. Nazwa postępowania: Wykonanie usługi modyfikacji oraz usługi wsparcia dla systemów informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego
Zadanie A:
Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
Zadanie B:
Usługa wykonania modyfikacji oraz usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI-ULC)
2. Tryb: przetarg nieograniczony
3. Termin składania ofert: do dnia 19.01.2018 r. do godz. 11:00
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 15.01.2018 r.
5. Wadium: brak
Ogłoszenie_SEOD-ZSI.PDF9.41 MB
Załacznik_nr_1A_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_A.PDF800.19 KB
Załacznik_nr_1B_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_B.PDF446.71 KB
Załacznik_nr_2A_Formularz_Ofertowy.doc69.5 KB
Załacznik_nr_2B_Formularz_Ofertowy.doc69 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48.5 KB
Załacznik_nr_4_osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc39.5 KB
Załacznik_nr_5_A_wykaz_usług.doc44 KB
Załacznik_nr_5_B_wykaz_usług.doc44 KB
Załacznik_nr_6_A_Umowa__Zadanie_A.PDF332.28 KB
Załacznik_nr_6_B_Umowa__Zadanie_B.PDF334.31 KB
Załacznik_nr_7_zobowiazanie.doc63.5 KB
Załacznik_nr_8_wykaz_osob.doc36.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Usługa wsparcia informatycznego dla Urzędu Lotnictwa Cywilnego, nr postępowania ULC-BDG-GI-2600-02/2017
Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf1.53 MB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.14 MB
zmiana_ogłoszenia.pdf448.57 KB
Załacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_zamowienia.pdf248.5 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc81.5 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB
Załacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc39 KB
Załacznik_nr_5_Wykaz_usług.doc42 KB
Załacznik_nr_6_Istotne_postanowienia_umowy.pdf353.83 KB
Umowa_powierzenia_przet_dan_osobowych.pdf262.75 KB
Załacznik_do_umowy_przetwarzania_danych_osobowych.pdf121.05 KB
Załacznik_nr_7_Zobowiazanie.doc63.5 KB
Załacznik_nr_8_Wykaz_osob_przewidzianych_do_realizacji_zamowienia.doc37.5 KB
Załacznik_nr_9_Miesieczny_protokoł_zdawczo-odbiorczy.doc47 KB
Załacznik_nr_10_Oswiadczenie_o_zatrudnieniu_osob_na_umowe_o_prace.doc40 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Zaproszenie_do_rozeznania.pdf1.91 MB
Odpowiedz_na_zaproszenie.doc38 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
1. Nazwa postępowania: „Na Wykonanie Usługi Modyfikacji Oraz Usługi Wsparcia Dla Systemów Informatycznych Urzędu Lotnictwa Cywilnego”
Zadanie A: Usługa wsparcia dla Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD);
Zadanie B: Usługa wykonania modyfikacji oraz usługa wsparcia Zintegrowanego Systemu Informatycznego ULC (ZSI-ULC) w zakresie:
- Modułu Certyfikacji Personelu Lotniczego,
- Modułu Egzaminowania Personelu Lotniczego,
- Modułu Wydawania Orzeczeń Lotniczo-Lekarskich,
- Moduł Statystyk Przewozowych.
2. Tryb: przetarg nieograniczony.
3. Termin składania ofert: do dnia 24.01.2017 r. do godz. 11:00.
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 19.01.2017 r.
5. Wadium: brak.
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja o wyborze:
Informacja z otwarcia ofert:
SKM_4050170124132501.pdf1.09 MB
Odpowiedz_na_pytanie_Wykonawcy.pdf1.04 MB
Załacznik_nr_1A_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_A.pdf655.43 KB
Załacznik_nr_1B_Szczegołowy_opis_zamowienia_czesc_B.pdf347.78 KB
Załacznik_nr_2A_Formularz_Ofertowy.doc68 KB
Załacznik_nr_2B_Formularz_Ofertowy.doc68 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48 KB
załacznik_nr_4_do_umowy_w_zad.A_projekt_Umowa_powierzenia_do_przet_dan_osobowych.pdf178.78 KB
załacznik_nr_4_do_umowy_w_zad.B_projekt_Umowa_powierzenia_do_przet_dan_osobowych.pdf178.93 KB
Załacznik_nr_4_osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38.5 KB
Załacznik_nr_5_A_wykaz_usług.doc43.5 KB
Załacznik_nr_5_B_wykaz_usług.doc43.5 KB
Załacznik_nr_6_A_Umowa__Zadanie_A.pdf234.92 KB
Załacznik_nr_6_B_Umowa__Zadanie_B.pdf235.4 KB
Załacznik_nr_7_zobowiazanie.doc63 KB
Załacznik_nr_8_wykaz_osob.doc36 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
1. Nazwa postępowania: Świadczenie usługi sprzątania powierzchni biurowych w siedzibie ULC w Warszawie.
2. Tryb: przetarg nieograniczony.
3. Termin składania ofert: do dnia 16.01.2017 r. do godz. 11:00.
4. Termin składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ: do dnia 09.01.2017 r.
5. Wadium: brak.
Ogłoszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf1.68 MB
Informacja_o_wyborze.pdf1.67 MB
Przedłuzenie_terminu_zwiazania_oferta.pdf562.68 KB
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf1.56 MB
Odpowiedzi_na_pytania_Wykonawcow.pdf4.63 MB12/01/2017
Informacja_z_wizji_lokalnej.pdf482.49 KB12/01/2017
Załacznik_nr_6_Istotne__postanowienia_Umowy.pdf180.99 KB
Zmiana_w_dokumentacji.pdf553.05 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc65.5 KB
Wizja_lokalna_w_ULC.pdf490.54 KB
Załacznik_nr_1_OPZ_.pdf128.16 KB
Załacznik_nr_2_Formularz_Ofertowy.doc66 KB
Załacznik_nr_3_Oswiadczenie_Wykonawcy.doc48.5 KB
Załacznik_nr_4_Osw_o_przynaleznosci_do_tej_samej_grupy_kapitałowej.doc38 KB
Załacznik_nr_5_Wykaz_usług.doc43 KB
Załacznik_nr_6_Istotne__postanowienia_Umowy.pdf173.21 KB
Załacznik_nr_7_Oswiadczenie_Wykonawcy_składane_na_wezwanie_Zamiawiajacego_.doc62.5 KB
Załacznik_nr_8_Zobowiazanie.doc63 KB
Załacznik_nr_9_Wykaz_osob.doc36 KB
Załacznik_nr_10_Oswiadczenie_o_zatrudnieniu_osob_na_umowe_o_prace.doc40.5 KB
Załacznik_nr_11__Miesieczny_protokoł_odbioru_usługi_sprzatania.doc30 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Termin na przesłanie odpowiedzi do dnia 18 listopada 2016 r.
Zaproszenie_do_rozeznania.pdf2.13 MB
Odpowiedz_na_zaproszenie.doc38 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Termin na przesłanie odpowiedzi do dnia 15 listopada 2016 r
Zaproszenie_do_rozeznania.pdf1.92 MB
Odpowiedz_na_zaproszenie.doc37.5 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -
Termin na przesłanie odpowiedzi do dnia 10 listopada 2016 r.
Zaproszenie_do_rozeznania.pdf1.54 MB
Zaproszenie_do_rozeznania.doc52.5 KB
OPZ_-_lokalizacja_Bielsko-Biała.pdf89.31 KB
OPZ_-_lokalizacja_Gdansk.pdf84.03 KB
OPZ_-_lokalizacja_Warszawa.pdf123.8 KB
OPZ_-_lokalizacja_Wrocław.pdf92.29 KB
OPZ_-_lokalizacja_w_Łodzi.pdf85.56 KB
OPZ_-_lokalizacja_w_Krakowie.pdf86.81 KB
OPZ_-_lokalizacja_w_Poznaniu.pdf84.53 KB
OPZ_-_lokalizacja_w_Rzeszowie.pdf91.08 KB
OPZ_-_lokalizacja_w_Szczecinie_Goleniowie.pdf88.39 KB
- Udostępnił: Pracownik
- Wytworzył: -